Fandom

Lost

תחילת הסוף

637דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share
Stub.png מאמר זה זקוק להרחבה
מאמר זה זקוק למחקר נוסף, הוספת תמונות ו\או הוספת נתונים. ביכולתך לעזור לאבודימפדיה ע"י עריכתו.
Stub.png

"תחילת הסוף" הוא הפרק הראשון בעונה הרביעית של אבודים, והפרק השבעים ושלושה בסדרה כולה. הפרק שודר בתאריך ה-31 בינואר 2008. כשהם מרגישים שההצלה קרובה, הניצולים לא יודעים אם להאמין למסר האחרון של צ'ארלי שהאנשים על הספינה אינם מי שהם טוענים להיות.

תמצית האירועיםעריכה

על האיעריכה

4x01 HurleyBernardBeach.png

הארלי וברנרד מדברים בחוף.

הארלי עומד מאחורי הרכב של דהארמה, ושואל את ג'ק בעזרת מכשיר הרדיו של האחרים אם הוא התקשר לספינה. ג'ק מאשר שהוא דיבר עם האנשים שעל הספינה ושהאנשים של נעומי בדרך לחלץ אותם. ג'ק קורץ לבן ואומר להארלי שהם יפגשו אותם בחוף וכדאי שהוא יארוז את המזוודות שלו. הארלי רץ לכוון האחרים שבחוף ומספר להם את החדשות הטובות. מאוחר יותר, כשהוא עומד על החוף עם ברנרד, הארלי מספר לו שהוא זכה בלוטו, ושהוא האמין שהכסף מקולל. הארלי מניח שבגלל שהוא נחשב כ"מת" בהתרסקות, הכסף שלו יעלם והוא יהיה "חופשי". הוא מחליט שהוא רוצה לעשות "קפיצת כדור-תותח" בים כדי להיהנות מתחושת החופש שלו. ברנרד מסכים איתו ומעודד אותו לעשות את זה. כשהארלי מגיח מתוך המים אחרי הקפיצה שלו, הוא רואה את דזמונד חוזר לחוף בסירה הקטנה. הוא מיד שם לב שצ'ארלי לא איתו והוא הולך לברר את העניין.

PreachItDes.jpg

דזמונד מספר לאנשים שעל החוף על מותו של צ'ארלי.

דזמונד מודיע לכל מי שעל החוף על מותו של צ'ארלי ועל המסר האחרון שלו. הם מתחילים להתווכח מה לעשות. סוייר רוצה להזהיר את ג'ק בעזרת מכשיר הרדיו, אבל סעיד מתנגד לכך, כי הוא חושד שהאנשים מהספינה עוקבים אחרי התקשורת ביניהם. כשסוייר מתחיל להתווכח שוב, הארלי לוקח את מכשיר הרדיו מהיד שלו וזורק אותו לים. הוא מתעקש שהם ילכו לג'ק ויודיעו לו על המסר של צ'ארלי בעצמם. הם לוקחים את הרובים שלהם והולכים לכוון ג'ק ושאר הניצולים.

במגדל השידור, ג'ק ושאר הניצולים מוכנים להחלץ מהאי. בן מבקש מרוסו לקחת את אלכס ולהתרחק מפה כמה שאפשר, כי הוא מאמין שכל מי שבקבוצה של ג'ק ימות. כשבן מתייחס לאלכס כבתו, רוסו מכה אותו ואומרת "היא לא הבת שלך".

4x01 JackKate.jpg

ג'ק וקייט מדברים על החילוץ המתקרב.

ג'ק וקייט מדברים על החילוץ המתקרב. ג'ק אומר שאם הוא יראה את לוק שוב, הוא יהרוג אותו. הם מקבלים שיחה מהספינה ממינקובסקי, שאומר להם שהאות מהטלפון של נעומי חלש ושהוא רוצה שהם יחזקו אותו. ג'ק מציע שהוא יעשה את זה, אבל מינקובסקי רוצה שנעומי תעשה את זה. ג'ק לא רוצה לגלות לו שנעומי מתה, ולכן הוא אומר שהיא הלכה לאסוף עצים למדורה. הוא אומר למינקובסקי שהוא ינסה למצוא אותה. הוא מסתובב כדי להסתכל על הגופה שלה ומגלה שהיא נעלמה. רוסו מוצאת עקבות דם והיא, ג'ק ובן השבוי מתכוננים לאקוב אחריהם. לפני שהם הולכים, קייט מיידעת את ג'ק שהיא מצאה נתיב עקבות אחר ושהיא חושבת שנעומי מנסה לבלבל אותם. ג'ק אומר שנעומי פצועה ושהיא לא תחשוב על יצירת עקבות מדומים. קייט מסכימה, מחבקת אותו והם נפרדים.

ג'ק, רוסו ובן מגיעים לסוף של נתיב העקבות שמתגלה כנתיב מדומה, וג'ק מגלה שהטלפון נעלם. בן מודה שהוא ראה את קייט לוקחת מג'ק את הטלפון כשהיא חיבקה אותו, אבל הוא החליט לא להגיד כלום עד עכשיו. הוא אומר שלפחות קייט יודעת מה היא עושה.

4x01 KateNaomiFall.jpg

קייט, כשנעומי נופלת עליה.

בינתיים, קייט הולכת בג'ונגל למצוא את נעומי. בטלפון מתקבלת שיחה, קייט עונה, והמתקשר מבקש שוב לדבר עם נעומי. קייט אומרת שהם מחפשים אותה ואז לפתע היא מנתקת את השיחה. היא שמה לב שדם נופל עליה מלמעלה, היא מסתכלת ונעומי נופלת עליה מעץ גבוה. נעומי מצמידה סכין לגרון של קייט ומאשימה את הניצולים בניסיון להרוג אותה. היא דורשת שקייט תביא לה את הטלפון. קייט מנסה לשכנע אותה שלוק ניסה להרוג אותה לבדו. הטלפון מצלצל ונעומי מדברת עם ג'ורג מינקובסקי. היא אומרת לו שהיא נפצעה, אבל היא משקרת שהיא אומרת שהיא נפצעה כשהיא צנחה על האי(פציעה שלמעשה כן קרתה לה בפרק-D.O.C, אבל התרפאה כבר). נעומי מחזקת את האות של הטלפון, היא אומרת לג'ורג שהיא מצטערת ושיגיד לאחותה שהיא אוהבת אותה. נעומי מתה מהפצע שלה.

פלאשפורוורדעריכה

הקדמהעריכה

הארליעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית