Fandom

Lost

הלחישות

637דפים באתר זה
Add New Page
שיחה0 Share

זהו מאמר על הלחישות. לתרגום הלחישות ראה: תרגום הלחישות

הלחישות, המגיעות ממקור לא ידוע, נשמעות בד"כ כאשר הדמויות בסכנה, האחרים קרובים, או רגעי מתח אחרים. אלו לא רעשים אקראים, אלא ממש דיבור או שיחה וניתנים לקידוד בשימוש בתוכנות קול. ראה מאמר תרגום הלחישות למידע נוסף.

רוב הלחישות בתוכנית נשמעות בג'ונגל. כשהן קורות, המצלמה מסתובבת סביב הדמויות השומעות אותן כשהן מחפשות את המקור מסביב, בבילבול.

עונה 1עריכה

בידודעריכה

הלחישות נשמעות לראשונה בפרק "בידוד". דניאל רוסו אומרת לסעיד שהיא לא ראתה אנשים נוספים על האי אך היא שומעת לחישות. לאחר שהוא משוחרר, סעיד רץ דרך הג'ונגל עם מקל עץ. הוא עוצר ושומע את הלחישות.

לכל הבוקרים הטובים ביותר יש בעיות-אבעריכה

סוייר מתעמת עם סעיד בנוגע לחזרתו למחנה. סעיד מספר על רוסו והאחרים ושהוא שמע משהו בג'ונגל בדרכו חזרה.

Whispers-Sawyer1.jpg

ג'יימס שומע את הלחישות בג'ונגל.

מחוץ לחוקעריכה

סוייר רודף אחרי חזיר בר שנכנס לו לאוהל. כשהוא נכנס לג'ונגל סוייר מתייאש וחוזר למחנה. באותו רגע סוייר מתחיל לשמוע את הלחישות, שמסתיימות בבירור בביטוי "זה יחזור אליך". אלו המילים האחרונות של פרנק דוקאט לאחר שסוייר ירה בו. סוייר הולך לשאול את סעיד על הלחישות, אך אף אחד לא מודה שהוא שמע אותן. מאוחר יותר באותו היום סוייר הולך לחפש אחרי גג הברזנט שלו, אותו גניב חזיר הבר. לאחר שהוא מוצא אותו תחת עץ הוא שומע את הלחישות. שוב הן מסתיימות עם קולו של פרנק דוקאט שאומר "זה יחזור אליך".

עונה 2עריכה

איש מדע, איש אמונהעריכה

שאנון וסעיד מחפשים אחר וינסנט בג'ונגל, לאחר שהוא ברח. הזוג מוצא את הכלב בקרחת יער, ומנסה לתפוס אותו, אך הוא שוב בורח. השניים נפרדים, ובזמן שהיא לבד, שאנון שומעת לחישות. וולט מופיע, רטוב ומטפטף ומדבר אחורנית ואומר, "אל תלחצו על הכפתור. כפתור רע." כשסעיד חוזר, הוא מוצא את שאנון על הרצפה, אך וולט נעלם.

מאוחר יותר שאנון מספרת לשאר הקבוצה שהיא ראתה את וולט והיא שמעה לחישות מקיפות אותה. צ'ארלי שואל אותה על הלחישות והיא אומרת לו שהיא חושבת שזה "הם".

Normal abandonedpromo22.jpg

סעיד מתעמת עם שאנון לפני שהוא שומע את הלחישות.

ננטשהעריכה

אקו, ליבי, אנה לוסיה, מייקל, ג'ין וברנרד סוחבים את סוייר במעלה תלולית. כשהם מסיימים הם שמים לב שסינדי נעלמה. לאחר שהם מתחילים לשמוע לחישות אנה לוסיה שולפת את האקדח שלה וצועקת לאחרים לרוץ. בערך באותו זמן שאנון עם וינסנט כשסעיד לא הרחק מאחור. יורד גשם ושאנון נופלת לריצפה ושואלת את סעיד למה הוא לא מאמין לה. סעיד אומר לה שהוא מאמין לה ואוהב אותה. מיד אח"כ הם מתחילים לשמוע לחישות, ושניהם מסתכלים מעלה ורואים את וולט לוחש בגשם. שאנון רצה לכיוונו ונורית ע"י אנה לוסיה.

48 הימים האחריםעריכה

במסע דרך מרכז האי לעבר מחנה החוף, סינדי נעלמת, ואקו, ליבי, אנה לוסיה, מייקל, ג'ין, ברנרד וסוייר נשארו תוהים לאן היא נעלמה. כולם שומעים את הלחישות והמצלמה מסתובבת סביב אנה לוסיה אשר מכוונת את אקדחה לג'ונגל. שאנון מגיחה מהשיחים ונורית ע"י אנה לוסיה המבוהלת.

אש + מיםעריכה

בחלום, צ'ארלי מנסה להוציא את אהרון מתוך פסנתר שנמצא על החוף. לפתע הוא שומע לחישות ומתחיל ללכת לכיוונם, כשהוא מסתכל אחורה אל הפסנתר, הוא נמצא במים. צ'ארלי צועק ורודף אחרי אהרון, ואז הוא מתעורר.

?עריכה

לחישות נשמעות ברקע של קלטת הנתיחה שלאחר המוות של שארלוט מאלקין.

2X24 whisper heard.jpg

ג'ק, קייט, מייקל וסוייר שומעים את הלחישות.

לחיות ביחד, למות לבדעריכה

ג'ק, קייט, מייקל, הארלי וסוייר הולכים למחנה האחרים כדי להביא את וולט חזרה. כשהם נמצאים באתר השלכת הקפסולות ג'ק מבין שמייקל בגד בהם שוב. אז הם שומעים את הלחישות שוב, וכולם מסתכלים סביב ומכוונים את הרובים שלהם. סוייר הראשון שנורה בצווארו עם חץ הלם חשמלי. ג'ק צועק לכולם לרוץ והוא וקייט מנסים לברוח בעוד מייקל צועק להם לחכות והארלי מתחבא מתחת לשיער שלו. ג'ק וקייט נורים גם הם עם חיצי הלם חשמלי. בכל הזמן הזה נשמעות הלחישות. הכל נגמר כשהאחרים באים וקושרים את כולם. המילה "אליזבת'" נשמעת בבירור בלחישות.

עונה 3עריכה

האדם מאחורי הפרגודעריכה

3X20 ben sees richard.jpg

ריצ'ארד מופיע בפני בן הצעיר.

בפלאשבק של בן, זהו יום הולדתו כילד. כשהוא חוזר הביתה בערב, אביו שיכור והוא אומר לו שקשה לו לזכור את היום הזה כי זה היום בו בן הרג את אימו בזמן שהיא ילדה אותו. בן רץ בתסכול החוצה מהצריפים אל הגדר הסונארית. כשהוא מגיע הוא מתחיל לשמוע את הלחישות, מיד לאחר מכן אימו המתה מופיעה בצד השני. הוא רוצה לרוץ אליה, אך היא אומרת לו שעוד לא הגיע הזמן. זמן מה לאחר מכן בן, נושא מספר תיקים, הולך אל הגדר הסונארית. עם הקוד, הוא מנטרל את הגדר ונותן לשפן קטן לעבור קודם, כדי להיות בטוח שאכן הגדר נוטרלה. הוא הולך אל הג'ונגל, ושם הוא שומע שוב את הלחישות. הוא רץ סביב וקורא לאימו, כשלפתע הלחישות מפסיקות והוא רואה את ריצ'ארד אלפרט. ריצ'ארד שואל אותו למעשיו, ובן עונה שהוא עזב את הבית והוא מחפש אחר אימו המתה, ורוצה לחזור עם ריצ'ארד. ריצ'ארד אומר לו שזה אפשרי להצטרף לעוינים אך הוא צריך להיות סבלני.

דרך המראהעריכה

3X22 Walt lock.jpg

וולט מופיע בפני לוק.

ג'ון לוק נמצא בקבר ההמוני של יוזמת דהארמה. כשהוא מאמין שהוא הולך למות מפצע הירייה, הוא מרים אקדח מאחת הגופות ומכוון אותו לראש. הוא עוצם את עיניו, אך אז נשמעות הלחישות לשלוש שניות ווולט המבוגר מופיע. הוא אומר ללוק להוריד את האקדח ולצאת מהבור כי יש לו עבודה לעשות.

עונה 4עריכה

תחילת הסוףעריכה

הלחישות נשמעות כאשר הארלי מגלה את הבקתה של ג'ייקוב, אך הן לא ניתנות לשמיעה כשהוא מתקרב לבקתה. לחישות נשמעות גם לשבריר שניה כשהניצולים שחזרו ממגדל השידור מתקרבים לשבר המטוס לפגוש את אלו שבאו מהחוף.

האישה האחרתעריכה

ג'ולייט רצה בג'ונגל במרדף אחר דניאל ושארלוט, כשהיא שומעת את הלחישות. הארפר סטאנהופ מופיעה לפתע מולה, ונותנת לה הודעה מבן, להרוג את דניאל ושארלוט. ג'ק מדביק את ג'ולייט, רואה את הארפר, ושואל מי היא. היא מציגה את עצמה כמכרה ותיקה של ג'ולייט. עוד לחישות נשמעות, מה שמסיח את דעתם של ג'ק וג'ולייט, והארפר נעלמת.

Libbyfreighter.jpg

ליבי מופיעה בפני מייקל.

פגוש את קווין ג'ונסוןעריכה

על הספינה, מייקל שומע לחישות ואז הוא רואה את ליבי ממש לפני שהוא עומד לפוצץ את הפצצה. ליבי אומרת למייקל "אל תעשה את זה" ואז נעלמת. באתר של ABC הסצנה נראתה בקליפ של אבודים:תגליות של הפרק. בקליפ, הלחישות לא רציפות. בכל אופן, בפרק עצמו הלחישות מתחילות בשיר של "האמהות והאבות" ברדיו כשמייקל ניסה להרוג את עצמו בפעם הראשונה.

זכרון טוב מהביתעריכה

בזמן שסוייר, קלייר ומיילס הולכים בג'ונגל, לחישות נשמעות ממש לפני שמיילס מגלה את הגופות של קארל ורוסו. נראה כי רק מיילס שומע את הלחישות.

אין כמו בבית - חלק 1עריכה

כשהארלי מגיע הביתה בפלאשפורוורד, הוא שומע לחישות לאחר שהוא מוצא אגוז קוקוס על רצפת חדר הכניסה לביתו. אך התברר שהלחישות היו של אורחי המסיבה שהתכוננו לצעוק "הפתעה"!

אין כמו בבית - חלק 2 ו-3עריכה

4X13 Michael sees christian.jpg

כריסטיאן מופיע בפני מייקל.

הלחישות נשמעות בקצרה ממש לפני שריצ'ארד והאחרים תוקפים ממארב שעשו לקבוצה של קימי.

כשנהייה ברור שחומרי הנפץ על הספינה מתפוצצים כל רגע, מייקל שומע את הלחישות. הוא מסתכל מעלה ורואה את כריסטיאן שפרד, שאומר לו שהוא "יכול ללכת עכשיו". אז מתפוצצת הספינה, ומייקל ככל הנראה נהרג בפיצוץ.

בפלאשפורוורד, קייט מתעוררת לרעשים בחדרה ואז הטלפון מצלצל. בצד השני נשמעות לחישות, במהופך. ייתכן שמה שנאמר הוא "האי צריך אותך. את צריכה ללכת לפני שיהיה מאוחר". קלייר מופיעה באופן מיסתורי בחדר שינה של אהרון, ואומרת לקייט שהיא לא יכולה להביא "אותו" בחזרה לאי. לא הובהר עוד למי היא התכוונה. לאחר מכן התגלה שזה היה חלום.

לחישות חבויותעריכה

אנשים מצאו לחישות חבויות בפרקים נוספים שניתנות לשמיעה רק בעזרת בדיקה עם תוכנות קול. למשל, יש שיחה חבויה ברקע בזמן שבן נחקר ע"י סעיד, ומתי שאקו פוגש במפלצת ב"מזמור כ"ג".

קשריםעריכה

קשר לאחריםעריכה

נראה שדניאל רוסו מקשרת את הלחישות לאחרים. היא מזכירה את הלחישות לראשונה בפרק "בידוד" כשסעיד שואל אותה אם היא ראתה אנשים אחרים על האי. בפרק "יציאת מצרים - חלק 2" דניאל טוענת שהיא שמעה את האחרים לוחשים שהם "באים לקחת את הילד". דניאל פירשה את זה כך שאהרון הוא המטרה הבאה של האחרים, בזמן שלמעשה הכוונה היתה לוולט, אשר בסופו של דבר נחטף. התרגום הזה קיבל חיזוק בראיון בלוסטפדיה עם הכותב דיוויד פיורי, שאמר שהלחישות בתחילה היו אמורות להיות של האחרים, אך טבען אולי השתנה.

2X01 WaltJungle.jpg

וולט מופיע בפני שאנון

לאחר חטיפתו של וולט, שאנון שומעת את הלחישות ורואה את וולט ב"איש מדע, איש אמונה" ו"ננטשה". באירועים אלו וולט ספוג מים והלחישות אחרונית. סעיד מאוחר יותר מודה שהוא ראה את וולט לפני מותה של שאנון

שניות לפני שהאחרים תוקפים בפרק "לחיות ביחד, למות לבד", ג'ק, קייט, סוייר, הארלי ומייקל שומעים לחישות.

בפלאשבק שלו ב"האדם מאחורי הפרגוד" בן שומע לחישות לפני שהוא רואה את אימו ליד הגדר הסונארית. בן גם שומע אותן שניות לפני שהוא פוגש בריצ'ארד אלפרט לראשונה.

הלחישות נשמעות לפני ההגעה ובעזיבה של הארפר ב"האישה האחרת"

קשר למפלצתעריכה

לחישות חבויות נשמעות כשאקו עומד מול המפלצת בפרקים "מזמור כ"ג" ו"מחיר החיים".

שאלות שלא נענועריכה

אירועים מסתוריים
  1. אין לענות פה על השאלות.
  2. השאלות צריכות להיות פתוחות וניטראליות: לא להציע תשובה.
לתיאוריות של צופים בנוגע לשאלות אלו, ראה: תיאוריות
  • מה הסיבה ללחישות?
  • למה חלק חבויות וחלק שמיעות?
  • מי מסוגל לשמוע את הלחישות?

ראה גם עריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית